Onsdag

Idag är jag väldigt lycklig!
Hade sovmorgon, och endast en lektion :D efter skolan gick jag och Ribban på stan och min shopping noja har släppt totalt, känns underbart nu efter alla inköp :) Köpte bland annat två par skor, Ankelboots med ca 10 cm klack, och marinblå tygskor från hm, känns underbart! Dessutom köte mamma ett par gladiatorsandaler till mig från Vagabond, ska pussa lite på henne när hon kommer hem :)

Och sen blir det till att plugga resten av kvällen, nkn på fredag känns riktigt tung.. har dessutom halkbana imorgon så jag missar hela skoldagen :o är grymt nervös men jag hoppas att det går bra! pusshej




plus lite annat smått och gott, fy vad gott jag mår nu, ska lägga mina pengar på kläder istället för saker i matväg :)


Kommentarer
Postat av: hannnad

Haha, vad sjukt! Precis den tröjan jag har tittat på, tygskorna fast i vitt och gladiatorsandalerna också :O :D Så snyggt alltihop!

2009-02-11 @ 17:44:38
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: frida

snygga grejer mallan! :) lyckatill med körningen!

2009-02-11 @ 19:53:31
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0