Måndag

Bion igår var väl sådär, en typisk svensk film, blev lite besviken faktiskt. Dock blev jag väldigt ledsen, höll nästan på att bryta ihop där ett tag, satt bara och hulkade, haha, och jag var verkligen inte ensam, sjukt sorglig film med andra ord!

Finns inte ord för hur trött jag var imorse, men Beck är ett måste på söndagskvällarna! :) Tog mig iallafall upp och hade två inte så jobbiga lektioner, matteprovet var lika enkelt som jag hade befarat, dock blir det nog inget mvg för min del.

Sedan gick jag och Ribban för att hyra lokalen inför helgen, haha där fick vi oss en knäpp på näsan, lokalen var fullbokad hela sportlovet och mars månad, får se om vi ids ha något alls då, blir ju så tokigt när alla fyllt år för länge sedan. ja men vi får se!

Begav mig sen till Olivers och åt en mycket god lunch med farmor innan jag traglade teori på körskolan, det gick väldigt trögt men nu har jag bara en repetion kvar!!!!!!!!

ikväll blir det träning och inatt blir det jobb. Bokrean börjar klockan 0.00, och där kommer jag jobba, minns inte om det var till två eller tre, men har iallafall tagit ledigt imorgon. Dock blir det ingen sjusovning där, har körlektion redan 09.15 och efter det är det teori heela dagen, tills pissfysen på kvällen, ojoj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0