Söndag

Skulle ta en lugn och mysig kväll igår. Men det gick inte alls. Min käre bror drog hem halva sitt hockeylag till oss, och jag skojar inte, alla hade damp. Skrek och levde om värre än värst, fick tillslut nog och begav mig till Jullan för att mysa med henne och Kaj. Tanken var att vi skulle ut på Allstar en sväng, det blev aldrig så. Vi stannade hemma och såg Harry Potter istället ♥ Ytters trevligt :)

Idag har jag hunnit beta igenom ytterligare två Harry Potter-filmer så nu är jag uppe i fem filmer på tre dagar, kalla mig nörd eller stalker, men jag är kär :) Nu vill jag så förbannat se den femte filmen och det är den ända vi inte har hemma, gaaahh, kanske far och hyr den..

Imorgon är det en heldag på Arcus med massa träningar, har blandade känslor inför det. Men hoppas att det blir roligt!



pusselipuss



Hehe nu har jag och mamma hyrt filmen :)

Kommentarer
Postat av: sandris

hör av dig, jag vill göra nå! :D

2009-12-28 @ 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0