Onsdagsklubben

Hej mina vänner!

Dagen igår var väldigt underhållande. Vi vad då på basket, efter det for vi hem till Bobban och spelade mini-migg som jag blev så retad för att jag hade tagit med det till basketen, men då passade det ;) haha vi tävlade lite och jag var ganska bäst :)

Sen drog jag och Rowrow (Sandra) till Kaj och såg en film med henne som vi hyrt, fruktansvärt dålig! Handlade om blandannat en kille som hade ett förhållande med sin lösmurra, slutade med att murran tog livet av sig för att killen var otrogen, sogrligt alltså!

Nu ska jag snart till stan med BK för att sälja mitt förköp till Grace imorgon, känner ingen som helst lust att gå då jag ska festa ikväll och ska jobba hela annandagen, det vill jag helst inte göra bakis!

Och ikväll väntar alltså bio med BK och sedan onsdagsklubben :) Hoppas folket inte sviker trots att man festar inpå julafton, ska bli mysigt :)




pössis

Kommentarer
Postat av: sandra

puss på dig baaaaaaaabe

2009-12-23 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0