Onsdag

Är sjuk, kan inte sova, hela min kropp värker och min pojkvän kan inte komma och mysa med mig. Visst är det synd om mig!

Nä skoja bara, nog med självömkan. Från att ha varit så bitter på min kära Johan för att han ska lämna mig har det vänt totalt. Jag är nu endast glad för deras skull att dom får göra denna mysiga resa :) okej jag tycker fortfarande lite synd om mig själv, och nu har det gått två dagar av trettio, så jag ska väl egentligen inte uttala mig. Kryper nog på väggarna de sista veckorna.

I helgen ska vi tjejer ut och skaka ruuuuuumpaaaa. Längtar otroligt mycket, hoppas bara att jag är frisk tills dess. Har ingen lust att gå ut utan ork.


EN UPPMANING TILL ROSVIKSEAGLES!! Det har nu gått två DYGN sedan ni for, vars är updateringen i bloggen? :o

haha vilket osammanhängande och konstigt inlägg, lika bra att jag lägger ner bloggen på riktigt nu när jag själv inte ens fattar vad jag skriver.


Älskar dig Johan! Det var väl det ända relevanta


Gulligt va!? Tänk vad jag och min bror kan åsdakomma med lite ansträngning :)

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Krya på dig !! :O För övrigt så lottar jag ut lite hudvårdskit , kanske en bra julklapp eller så:D::D

2009-12-16 @ 10:17:01
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0