Lördagsfest!

Yo bros! Jullanp här. Mawlino har tjatat i hela EN minut om att jag ska gästblogga här. Orkar inte med massa meningslöst tjat så jag gjorde som härskaren beordrade mig. Vad gör man inte för att få ha bra sex ikväll liksom?
Vi fistar lite smått. Vet inte varför. Varför ska man betala för att glömma bort en kväll? Nä nu börjar jag låta som min lillkusin Tove. Hon är för övrigt bäst i sverige på boxning i sin viktklass, hur coooolt?!?! Var tvungen att skryta lite, det kan jag inte göra i min egna blogg azzo..

Vi nöter Haj och Kaka och det får mig att bli sugen på TVÅ saker. Att bada i ett hav (haj) och att äta lite kolakaka (kaka). Men det skall vi ta och glömma nu för nu ska vi dra till alkisstjärnan och supa oss lite drunk.

So long suckers!

Full Mawlino leker med min bästa vän (min dator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0