Grattis Malin på namnsdagen

Min dag började så underbart som den kunde, hade endast en lektion och åt sedan på olivers med världens underbaraste tjejer! Men från att vara världens lyckligaste sitter jag nu här och håller på att expolera av ilska! Vad ska jag göra? Finns ingen hemma att ta ut den på och snart har jag massage, vill ju inte ge personen i fråga jag masserar blåmärken. Nä längtar oerhört tills jag får komma till Johan efter min träning och tycka synd om mig själv.

Imorgon ska vi ha lussemys hemma hos mig och se idolfinalen med mera. längtar väldigt mycket! :)

nu ska jag sluta skriva innan jag lyckas skriva något väldigt opassande. Men jag måste bara säga att det finns ingen som kan hata dig lika mycket som jag gör, dock så vet jag att det är många som delar min uppfattning men jag säger det, INGEN kan hata dig så mycket! Jävla **** ***.

Tur att jag iallafall har lite självbehärskning så jag förmådde mig att sätta stjärnor istället för det som jag menar.

Puss. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0