Fredag

Sitter och väntar på att mina babes ska komma, dvs Ribban Sandra och Kaj. Vi ska till Philip och.. ja jag vet inte riktigt vad vi ska göra eftersom det är tänkt att alla vi ska vara nyktra ikväll, haha. Sedan ska vi KANSKE gå ut på cleo och dansa lite. Har för säkerhetsskull letat fram ett rött fult plagg i garderoben. Men vad gör man inte för att spara pengar såhär i juletid.

Imorgon är det iallafall jobb hela dagen från 10.00-17.00, sedan hem och börja festen. Tidigt med andra ord. Klockan halv nio har vi bord på Allstar och då har jag tänkt vara knall.. hehe. Där ska vi tillbringa hela kvällen. Förhoppningsvis kommer jag vara lika nöjd som sist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0