I brist på annat

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Det måste jag väl ha gjort, kommer inte på något på rak arm men..

- höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade något?

- blev någon av dina vänner förälder i år?
Nä, eller Helena blir väl snart, om det inte går över till nästa år :)

- dog någon som stod dig nära?
Nä :)

- vilka länder besökte du?
Rhodos och Finland

- är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Det vet jag inte

- vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

2 maj såklart, min och Johans dag :)

- har du varit sjuk eller skadat dig?

En knäskada, men annars bara småsvammel

- bästa köpet?
Typ mina uggs, de har varit sjukt sköna nu i det kalla vädret!

- vad spenderade du mest pengar på?

Småsaker som fika osv

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

Mayhem och Sexy Bitch!

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har haft ett stort problem hängande över mig nästan hela året, så jag tror jag varit ledsnare. Men samtidigt gladare också :)

- vad önskar du att du gjort mer?

Festat, hehe

- blev du kär i år?

Jaaaaa :)

- favoritprogram på tv?

Top model!

- bästa boken du läste i år?

Hypnotisören tror jag

- något du önskade dig och fick?

En tempurkudde :)

- något du önskade dig men inte fick?



- vad gjorde du på din födelsedag 2009

Festade tror jag 

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Jo, faktiskt

- hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Bekvämt :)

- vad fick dig att må bra?

Alla vänner osv :)

- Bästa nya människan du träffade under året?

Behöver nog inte ens svara på det men jag gör det ändå, jojje hihi

- årets sötaste?

Återigen min johan!

- årets besvikelse?

Vet ej 

- årets bästa?

Seriesegern!

- årets snällaste?

Men jag veeeeeeeeet inte

Året har varit?
Fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0