dan före dan före dopparedan

Haha idag har vi haft "julkunskap" i skolan. Visste ni t.ex att vi firar nyårsafton för att det var då Jesus blev omskärd? Eller att midsommarafton egentligen är födelsedag till Jesus kusin eller något sånt, haha knäppt egentligen.

Annars så har jag varit hos min tränare och fått massage, min rygg la ner igår och slutade fungera, idag är det bättre med har fortfarande väldigt ont :(

käkade sedan på stan med Ribban och Sandra, och ikväll blir det (hör och häpna) baaaasket! Jag Sandra Robin och Kim ska på basket, haha inte riktigt min grej, men det kommer säkert bli trevligt :)

Pratade precis med min Johan i telefon, känns som att det var år och dagar sedan sist, inte bara en vecka, sjukt..

Jajaa nu ska jag inte deppa, utan längta till Julen istället! Dessutom ska jag och BK på bio imorgon och se Avatar, spännande, jag tror den kommer vara grym!


Någon mer än jag som är less på snöstrom och iskyla? fyyyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0