Bävermens

Idag mina vänner är det inte lätt att vara människa. Har inte mitt vanliga bakis-illamående, får aldrig det efter tvådagars, och det är ju skönt iofs. MEN det ända jag har orkat göra idag är att se film på film, sova, äta och framförallt dricka vatten. Uuuusch vad jag var fuller. Haha jag Sofia och Jullan gick genom hela jävla stan och det slutade med att jag bara låg på backen, tillslut lämnade jag de två galna kvinnorna liggades på backen och åkte taxi hem, skööööööööööönt.

Imorgon får man ju inte glömma att komma på våran julshow med hälsan, vi har grymt uppträdande iår, och jag litar på att tvåorna också har gjort sitt jobb :)


Nu ska jag bänka mig framför en film med en skål popcorn :) mmm, pusshej!


bild från fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0