Annandagen

Idag började mellandagsrean, och självklart skulle jag jobba denna kaosiga dagen. Fyfaaaaaaaan vad jobbigt det har varit. Äckligt mycket folk på stan och irriterande stressade människor. Sju timmar kändes som en hel evighet. Men nu är det äntligen över och jag har tjänat välbehövliga pengar :)

ska lägga mig på sofflocket efter maten och ligga kvar där! Ingen människa i världen kommer kunna rubba mig, haha.

Hade en mysig kväll igår med BK, vi hyrde film och avrundade med en bastu. Fan vilken finne hon är den där Beccy, jag höll på att svimma efter ett tag, men enligt ryktet bastade hon så hårt med en av sina vänner att denne spydde, hmm...

Godnatt mina vänner! Och skänk en tanke till de som föll offer för tsunamin för fem år sedan, usch vad hemskt!

pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0