Sol!

Underbart det är med sol! Stekte flera timmar igr hos Jojje med hans Mamma, som följd blev jag brun, hur underbart?

Idag for jag till Izas stuga med henne, och hennes familj. Så himla söta ungar så jag vet inte hur jag ska förklara det! Iza, du har det i blodet! Varför visar du aldrig den sidan!? Haha nä jag skojar, vi har haft det jättemysigt och förhoppningsvis har jag blivit lite brun idag med! :)

Imorgon blir det lite lugnt med solen, har match på kvällen som är väldigt viktig! Vilket alla matcher detta år kommer vara, vi måste gå upp i tvåan liksåm!

Torsdag, fredag är jobbdagar för mig, kanske sista gångerna jag jobbar på Akka, så jag ska verkligen ta vara på dem och gotta mig i alla böcker! Ååååååh, vill inte sluta!

Nu är det även slut på gubbens semester så tiden med han är även den dyrbar! Igår hann vi vara med varandra en halvtimme, haha upptagna människor ;)

Nu ska jag läsa min bok, Höst offer! Man märker på mitt val av böcker hur mycket jag mognat sista tiden, denna bok är nästan en lite poetisk deckare, låter helt sjukt men jag älskar den! Ska efter denna börja på den omtalade Hypnositören med hemlig författare, vi har den som lånebok på jobbet, tur det för den är typ slutsåld i hela Sverige! Jaja slutsvammalat om böcker, puss på dig Johan! (och lite på er andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0