Tisdag

Okej, jag har mött min stora kärlek idag, kycklingar!
På skolan så har någon naturklass födit upp kycklingar på skolan och dom är i ett klassrum, jag blev totalförälskad och ville så gärna ta hem en sötis, men dom var redan bortlovade :( Dock ska fyra kycklingar till hertsö miljögård, då ska jag besöka dem!

Det var en mysig dag i övrigt också, på lunchen for vi ett gäng och köpte snyyyys (Jag körde bil idag till skolan, underbart!) sen solade vi på hälsanshus, mmm :)

Och på naturkunskapen hade vi dissikering, det var ganska bra för jag fick fara hem :) Det där med blod och inälvor är inte riktigt min grej.. BLÄ!

Var istället till vårdcenralen för att kolla upp mina utslag, tydligen var det något man kunde få i samband md en virsusjukdom, och eftersom att jag var sjuk när jag fick dessa så tror läkarna att det är det som är den utlösande faktorn, och att dom försvinner innom ett tag :) skönt!

Ikväll väntas träning, aerobic och fys, mysigt :) Och imorgon har vi körträning, haha kul det ska bli, hoppas vi sjunger lika fint som sist! puss hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0