Tisdag

Var till vårdcentralen imorse med min bror för att undersöka hans otroligt dåliga hörsel, tydligen så har han vätska bakom trumhinnan och det kommer ta länge innan det försvinner :o suck!

Efter det kom Fagge och hälsade på mig, var grymt länge sedan jag träffade honom så det var väldigt kul! Vi pratade om allt möljigt och bakade en kladdkaka, haha eller vi gjorde smeten och käkade den, underbart gott! Fast man kan äta typ två skedar sen blir man less, haha. Men det har alltid varit min dröm!

Nu har mamma köpt salvor till mitt ansikte, haha. Måste trots allt visa mig ute imorgon eftersom att vi ska till happaranda och röja ;) Ikea och Alko, mmmmm :) Och eftersom att jag ska köra (om inte ankan är sugen) så kommer det blit galet ;)


Nu har jag tänkt bli blond, vet bara inte hur det ska gå till.. ska resonera med Beccys mamma senare :) puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

men du har ju redan så fint hår :) tycker du ska ha kvar det.

2009-04-14 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0