Lördag

Är nu hemkommen från Annikas stuga, och jag måste säga att det har varit väldigt, väldigt trevligt!

Började med att jag, Kajsa, Sandra och Anki for dit, vi åt mat occh myste innan Boman, Julia, Jens, Sebbe, Erik och Simon kom :) haha mycket svammel med fula dans-videor osv, grymt härligt gäng!

Jag tillhörde den skaran som inte blev för full, haha. Kändes bra faktiskt :). Var dessutom inte ett piss bakis imorse vilket var underbart! Vi mös på i stugan med film och spel tills vi kände oss nog nyktra för att köra, och nu har jag ganska precis kommit hem :)

Pappa hjälpte mig nyss att tvätta min bil, den blev mycket fin! Fast nu ser man alla bulor den har då den inte är smutsig, haha :o

Här kommer lite bilder och en video med lite smakprov från en av många uppträdanden som ägde rum ;) jag vill sååå gärna lägga in alla alla dans-videos, men jag tror jag måste kolla med de inblandade först om det är ok :)









Kommentarer
Postat av: sandra

det var så sjukt himla roligt! som vi skrattat. puss min sköööööööööna

2009-04-26 @ 09:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0