Juste, första april..

måste berätta om det
glömde bort at lura folk hela dagen innen jag kände mig pressad och körde "klassikern" (bulle i ugnen) för både Ribban och Josse ;) Ribban var ett safe kort och såklart gick det hem... hehe. Jossan var jag osäker på, men hon köpte det, dock hade hon sina anledningar, Och jag klandrar dig inte Jossagossa :)

Själv trodde jag att jag lyckats undgå denna hemska tradition, men icket! Två timmar innan dagen var slut fick jag ett skämt över mig som gjorde att magen vände sig ut och in. Jääääääääävla josse och beccy alltså! haha men jag antar att jag förtjänade det. Paniken var ett faktum och även efter sångsnutten "april april din dumma sil.." var jag i ett hypertillstånd usch och fy!

Men dagen till ära avlade jag att löfte, no candy. Jag tror inte att detta blir ett problem då jag innan nyår var utan i ca två år, men bara för sakens skull, är ni med mig? ;)


Kommentarer
Postat av: oskar

JAG ÄR MED DIG :)

2009-04-02 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0