först ett inlägg om gårdagen

For ju då som sagt till boden och badade, det var jag, Ribban, Sebbe, Anton, Simon, Ludde, Markus, Wille och även Mattias och Calle slöt upp efter en stund. Det var mycket roligt och vi busade där i tre hela timmar, sjukt vad trött man var efteråt! Vi avslutade resan med kinamat, underbart!

när jag kom hem var det bara att bya om och fara på tränign, efter den for jag och hälsade på Filla en sväng. Blev upphämtad där av bad-gänget som var ute och gled och vi hämtade upp även Josse och Beccy, och kvällen bestod av bil-tävlingar, haha faaaan vad vi körde, jag tror att alla var ganska rädd där några gånger.. huva! Speciellt då en av chaufförerna inte hade körkort, haha nämner inga namn ;)









pöss!

Kommentarer
Postat av: Seb P

Syns det att jag bygger på nacken ? ;);)

2009-04-18 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0