Uppehåll

Nu är uppehållet i fotbollen ett faktum, skööönt. Dock ska vi ändå träna fyra gånger i veckan inviduellt, jobbigt styrkepass som jag inte kört fullt ut på länge, men ska börja köra hårt nu till nästa vecka! Ska också försöka vara hälsosam, dra ned på alkoholen, fikat osv. så kommer jag må hur bra som helst! Det behöver jag :)

Vill nämna för alla som är intreserade att jag roadtrippar till happaranda redan på fredag-eftermiddag och stannar där till på söndag, kommer självklart att kunna nås på mobilen, men jag ska försöka vila upp mig där och bara ta det lugnt! Kanske något litet löppass, men annars noll fysisk ansträngning!


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

KONNER NI REDAN PÅ FREDAG ?! :D

2008-10-03 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0