Onsdag

Haha gårdagen var väldigt rolig! Berättar lite kort och lägger in lite bilder, har inte all tid i världen :O
Vi drack och käkade pizza hos mig, mycket trevligt :) sen tog vi bussen till stan och gick till lokalen och fixade det sista som bevödes, vid det här laget var klockan inte ens sju och alla var fulla :p haha. Kvällen dog ganska tidigt men vi fortsatte med efterfest hos Petter, mysigt :) Tills jag tillslut tog en taxi hem och somnade väldigt fort :)

Vaknade på morgonen och gick upp en sväng, mådde inte alls illa eller nå :D:D Var dock typ full, gicck sedan och la mig igen någon timme och vakande sen mer bakis än någonsin typ :o fuck.. Kunde inte duscha, höll typ på att däcka :o usch hemskt det var, fast nu har jag fått i mig lite mat och mår bättre, ska snart och luncha med mormor och sen iväg till Viktors stuga där det blir party :)

Här kommer lite bilder från kvällen! :D
  

hehe, och som alltid, kolla facebook för mer :)

Kommentarer
Postat av: Holst.blogg.se

Mysigt :P

2008-11-01 @ 02:38:09
URL: http://holst.blogg.se/
Postat av: Drugge

vi var ju coolast där malin!;D

2008-11-03 @ 13:34:36
URL: http://druggge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0