Måndag

Äckligt tung dag, BARA jobbiga lektioner i skolan och snart har jag två timmars innebandy träning. Här hemma har det varit kaos ända sedan jag kom hem... åh jag är helt färdig, orkar ingenting :/ Har två prov i veckan, och jag vet att matten kommer gå riktigt illa, kan ingenting utan Ribbans hjälp :( Nu har vi också lämnat in datorn på lagning, kommer säkert ta år och det finns en risk för att allt är borta när vi får tillbaka den, vilket betyder att typ en miljon minnen i bilder kommer försvinna, vilket vore väldigt, väldigt förargligt :O

Det ända possitiva med idag är att jag har fått veta att jag inte har tappat bort två par jeans, som jag trott i typ en månads tid, och inte mina vantar heller som jag trodde försvann i lördags :)

Sedan är det fortfarande ett mysterium om vem som har ritat på våran bil........... Om någon känner igen sig med att ha skrivit : Snorre, Lorre, Jocke b, osv får ni gärna säga det till mig, är så nyfiken att jag inte kan tänka på något annat :P haha.

Det känns som att det kommer bli en bra dag imorgon, och det hoppas jag verkligen efter dagens kaos! Ha det gött mina vänner :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0