Bakis

Haha, har aldrig i hela mitt liv haft en sån här seg dag!
Gick och la mig och läste efter att Jossan farit, vaknade sedan vid fyra tiden och har ingen aning om hur länge jag har sovit :O Gick upp och åt pizza :O och satte mig sedan här, funderar fan på att gå och sova, men jag vill gärna se 40 year old virgin :D:D:D hoppas jag kan hålla mig vaken tills dess :) HAha har haft väldigt roligt till alla videos som är inspelade under kvällen, funderar på att lägga ut någon här :D fast jag minns inte hur man lägger in på youtube :s får se, kanske kan klura ut hur man gör ;)


Hehe i did it :)

Det där är då alltså Josse, haha jag och Andre kan inte sluta garva :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0