Torsdag

Lång och jobbig dag, somnade dessutom VÄLDIGT sent igår, egentligen är det ju bara mitt eget fel, men det är ju så att man har lust att skylla på en viss person.. hehe. Nä det ska jag inte göra, mitt ansvar :). Ska nog sova middag en sväng så jag orkar fysa ikväll :D

Hade brottning på hälsan, det var as kul! Jag, Malinb och Viktor var dom ända som vann alla sina matcher, så vi blev mästare :D hehe

Nya partylåten, sataaaaaaaan vad skön den är :)

I wanna kiss you
But if I do then I might miss you, babe

Love game -  Lady gaga är också att rekomendera ;)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Nä Emelie D vann också alla sina, hon stannade kvar på vinstmattan hela tiden :D

2008-11-06 @ 19:39:47
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0