Solrosfrön

Jaaa, sitter nu här och har ätit en påse med rostade och saltade solrosfrön så himla gotttt! och kollat på två underbara avsnitt av gossip girl, sjukt hur mycket jag älskar den serien, och NATE!!!!! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, läcker läcker läcker..... ;)


Mår förresten bättre nu, efter några hundra glas vatten, så jag antar att jag är på benen imorgon :) heheee

Hade tänkt lägga in en bild på hur jag ser ut för tillfället, haha det hade varit en rolig syn, men tyvärr så gick det inte? :s aja, vill fixa en ny header har jag också bestämt, har ju som haft denna... ja hela tiden, haha börjar bli dags för något nytt. Någon som kan och vill hjälpa mig? för jag är heeelt lost när det gäller bloggdesign :s

Någon mer än jag som nöter denna låt just nu? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0