Måndag

Ja denna måndag var förvånansvärt härlig, eller engelska förhöret på morgonen kunde man ju ha skippat, jobbade två tal på matten, hehe Ribban du blev efter iallafall ;) (hon  trodde inte att jag skulla göra något medans hon var hos tandläkaren) Och sen for klassen till Sebbe och gav honom hans present vi köpt, mysigt :) Och jag blev dökär i hans hund, måste ta och skaffa mig en alltså!!!

Sen kom Andre och hämtade mig Ribban och Sandra, och gullig som han är skjutsade han hem oss alla :) Nu sitter jag här på datorn och ska ringa runt till olika körskolor och höra vars det passar mig :) ahh nu är det inte långt borta! Pusshej


Haha fick lite bilder från Ribban som jag hon och Maja tog för ca ett år sedan, så himla fula! Lägger in flera sen när jag fått alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0