Lost my discretion

Usccccch vad tråkig skoldag idag. Hade något test inför nationella på engelskan, haha man märker då hur dålig koncentration jag har, fick läsa om allt på slutet flera gånger innan jag verkligen såg vad jag läste :p

Och nu ska jag skriva klart mitt psykologiarbete har jag tänkt. Vill verkligen träna ikväll, har haft sjukt mycket energi hela dagen som jag behöver göra av med, men har fortfarande ont i halsen så jag vet inte om det är så smart :/ blä.

Och nu ska jag berätta den tråkigaste nyheten av dom alla.. Jag är inte längre vän med Karl Fabricius på facebook :( han har tagit bort mig, haha. Men det var fint så länge det varade :) Fast nu är jag rätt less på honom, och less på mig själv att jag inte sparade bilderna på han medans vi var vänner :O åååååh haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0