Godmorgon söndag

Usch vad less jag är på söndagar, antingen så är det bakis-dag eller plugg-dag. I detta fall så är det plugg... jobbigt. Hellre är jag fan bakis än pluggar, men nu har jag varit hälsosam och varit nykter hela helgen :)

Drog på bio igår och såg saw, den var sjuuuuuuuuuukt äcklig, jag och beccy höll på att skita ner oss :p for sedan hem till henne och jag vågade inte gå en meter själv så jag sov där, mysigt :)

Nu har jag kommit hem och väntar på att Ribekas tränig ska sluta, eller den kanske har det? Minns inte om hon sa att jag skulle ringa henne vid ett eller två, haha. Då ska vi plugga en massa och göra ett bodypump-pass som vi ska hålla i på ssab nästa vecka, grymt ;) Sen ska vi och göra lite hemligheter, hehe. Fast det är väl inte så hemligt eftersom att det är ganska uppenbart, men ändå :)

Alltså vad hände jag råkade göra hela texten kursiv och nu går det inte att ändra tillbaka :s jaja, ha en mysig söndag :) puss!




Haha väldigt gammla bilder på mig och beccy, läckert va? ;)

Kommentarer
Postat av: emmelie

hahaha fyfan vad snygga bruuuds!! ;)))

2008-11-16 @ 15:16:38
Postat av: hannnad

hahah nä, jag har sett Felon 2 ggr ;D

2008-11-16 @ 17:44:06
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: beccy

haha, shit vilka bilder :)

2008-11-17 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0