Godmogrgon!

Eller kanske godeftermiddag. Haha, men jag har knappt klivit upp ur sängen idag så det känns som morgon :) Dagen idag kommer att vara jobbig, och jag kommer inte ha tid till att göra något vettigt. Eller det är iofs bara vettiga saker, men som känns så onödiga, som man inte orkar lägga ned tid på. Haha vad djup jag har blivit, har precis läst igenom ett häfte om psykodynamisk psykologi, som jag nu håller på att skriva ett arbete om. Faktiskt väldigt intressant, men sjukt svårt att få ihop något vettigt när man förstår ungefär hälften :s

Efter att jag har gjort det ska jag städa mitt rum, från botten och upp, behövs verkligen och jag känner att jag faktiskt hellre vill städa än att skriva det här jävla jobbiga arbetet....... mennnnn, jag måste göra bra ifrån mig på detta så jag höjer mig psykologin! :)

Sen har vi möte med fotbollen, som drar igång igen till veckan. Känns faktiskt skönt att komma igång, men jag vet inte hur mycket jag kan vara med från början innan min hälsena har blivit bra. Åh trist det är att vara skadad, kan för tillfället bara träna styrketräning, hehe biff jag kommer bli :D

Nä nu ska jag fortsätta med mitt arbete, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0