Fredag

mmmmm vad jag är happy idag :)
Dagen har ju inte varit alltför jobbig, en föreläsning, sen gick jag på stan en sväng med Ribban och Olivia, köpte ett par jeans-leggings, big loveee! la också undan ett par skor som mamma nu köpt, måste prova dom lite mer ingående nu här hemma, men dom verkade väldigt sköna :)

Och Josefin, glöm inte att hämta ut DINA jeans-leggings imorgon, la undan ett par åt henne med, fast man inte fick det :) hihi :)

Nu ska jag iväg till lilla-fagge som fyller år idag :) har köpt en liten bakelse till honom :) haha hoppas han blir glad och att han inte läser detta innan jag kommer :sssssss hehe.

Imorgon ska jag hänga med Ribeka på dagen, sen kanske vi ska dra ett party hos Josse? någon som är suuuuugen? ;) Hör av er isånnafall :D nu ska jag kila, pusshej!


Grattis raggare! ;) (haha jag hoppas att alla vet att detta inte är hans vardaglia stil, haha här är han stylad av Josse) :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

men åh, du gjorde mig festsugen :P

2008-11-15 @ 00:14:50
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0