Don't you stop

Goddag!

Det är sjukt vilket bra humör jag är på, har varit det verkligen hela dagen, kanske beror på nååågon, hehe vem vet :)
Hade iallafall as-jobbig styrketräning på hälsan, vilket resulterade i att jag fick träningsledigt från fotbollen, faktiskt väldigt väldigt skönt!  Men hade istället städning på intersport med Särrra, trevligt men snuskigt, hatar att städa där, grisigt som fan :s

Imorgon blir det mest troligt fest, om jag orkar dvs, har ju som sagt träning klockan tio lördag morgon :s, men känner mig ändå rätt pepp så jag tror jag kör på det :) Fast jag har iofs fått ont i halsen igen, alltså det är helt knäppt, opererade bort halsmandlarna för typ sju år sedan, har inte haft ont i halsen sen dess och nu har jag haft det två gånger på en månad, fast jag har bara ont i halsen, är inte förskyld eller något sånt, lite skumt men jag hoppas det släpper snabbt :)



Måste också bara skriva hur happy jag är att min absoluta favoritbok kommer ut på bio nu imorgon, juste skulle vi se den i helgen Rebecca?:D Jag rekomenderar verkligen alla att se den, eller helst läsa boken för jag lovar att filmen inte ens kommer vara hälften så bra, men iallafall, do it! pussis

PS: Andre ringde mig nyss, han är i luleå, guuuuu vad roligt :D

Kommentarer
Postat av: hannnad

Hihi vad söt du är hjärtat :)

2008-11-20 @ 22:34:45
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: linnea

vad är det för film/bok?:D:D:D:D

2008-11-20 @ 23:22:00
URL: http://linneaajs.blogg.se/
Postat av: emelie

gullig du är, malin!



och jag kan säga såhär; filmen var bra, men absolut inte lika bra som boken! ;)

2008-11-21 @ 10:30:17
URL: http://mliyeah.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi, undra vem ;)

2008-11-25 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0