Död

Har nu precis duschat och ätit. Är helt döööööööd i kroppen, fan vad vi löpte, i en och en halv timme hade vi snabbhetsträning, eller sista 40 min körde vi intervaller, fast det var faktiskt väldigt skönt, och nu är jag skönt slut i mina muskler :) orkade dessutom förvånansvärt mycket, trodde jag skulle stupa nu när jag vilat i typ en vecka, men jag behövde nog det :)

Nu har jag och mamma varit och hyrt filmen Juno, på tiden att jag ser den, blev tipsad för typ nio månader sen att se den, haha. Hoppas att det är braaaa, måste ju hålla mig vaken :D hehe.

Sleep thight folket, pussss! :)



Gammal löp-bild från arcus, då man var ny i laget och inte hade allt för bra kondis, haha hemska tider! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0