Breathing your love

Lördagen vart mysig, for först till Josses kusin och umgicks med Jossan och Fridus, höll koll på dom yngre barnen som hade fest, haha fula vi var, och roligt hade vi :) Sen åkte vi lite biiiiil och köpte sallad och sedan prommade vi till Frida och alla somnade typ, haha sedan var Tommie gullig och skjutsade hem mig och Josse :)

Idag vaknade jag av att min hals gjorde ännu ondare, och jag hostade hade ont i huvudet och var snuvig..... bajs! Så himla typiskt att bli sjuk nu när vi får komma in i Arcus :o Hade ju tänk träna idag, nä men det blir vila idag :) Ska till mormor senare och äta farsdagsmiddag, med kusinerna osv, det blir trevligt :)


Haha vi satt i en bastu i typ en timme.... :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

asså är alla sjuka nu?! :O

2008-11-09 @ 15:38:13
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0