Bodypump

Ahhhh det är imorgon jag och Rebecca ska hålla i passet på ssab, känner mig jävligt taggad och nervös, haha provade köra med min far nyss, han var väldigt kass, undrar om gubbarna pallar, hoppas :o nä men det måste dom göra, är bara tveksam på om JAG orkar våran tricepsdel, haha.

Har så mycket att göra i skolan nu plus träningar osv så jag har inte hunnit skriva så mycket denna vecka, hoppas det är okej :) håller nu på att skriva en jobbig psykologiläxa :s annars idag så har jag gått skola, det var verkligen inte min dag idag, var i en jävla dimma första lektionen, har aldrig varit så trött :o och nu för ett tag sedan har jag färgat mormors hår, det blev braaaaa :)

Jossan tvingar mig att festa i helgen, har inget emot det eftersom det var två helger sedan sist, hehe. Ska kanske dessutom på Alko på fredag, hoppas! Det hade varit trevligt :)

Varför har inte Gossip girl kommit uuuuuuuuuuuuuuuuuut!?!?!?!?!?!??!?!?!



Fick förresten 200kr idag, föööör att jag fick mvg på mitt psykologiarbete av farmor och samma av mormor, haha det lönsar sig :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

pumpen kommer gå jätte bra! ni är grymma ;d komihåg det!

2008-11-26 @ 21:31:19
Postat av: Anonym

för det är något cp, desperate eller 90210 har inte heller kommit :p

2008-11-26 @ 21:39:31
Postat av: joss

det är uppehåll typ ;> det kommer nästa vecka! :)

2008-11-27 @ 18:18:02
Postat av: rebeccai

snyggingar :)

2008-11-27 @ 23:33:26
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0