Underbar dag!

Idag har solen värmt så himla sköööööööönt, känns som riktig svensk sommar nu :)
Vi hade brännbolssturnering med klasserna idag, haha våran klass kom sist tror jag? Men ingen var typ seriös så det var inte så farligt :p OCH jag blev skjuten i min ajaj fot, haha hur otur kan man ha? Sen blev jag sjukt sugen på att bada och fick med mig typ halva klassen, så vi drog ner till någon strand där vid udden och badade, det var fan härligt, och man frös ingenting efteråt :D:D:D:D


Nu är jag grymt less på pappa, haha han har sin första fotbollsmatch idag på typ 25år men han vägrar berätta vars matchen är :O åh jag vill jätte gärna kolla, han är ju töntigare än vad jag är :o

Gud vad glad man blir när vädret är fint, snart blir man väl sommarkär också, aah puss på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0