Söndak

Idag har jag varit på morsdags middag/lunch hos mormor och morfar, även farmor och farfar och kusinerna var där, så det var trevligt :) sennn behövde jag verkligen plugga, men hade mer lust att se fotobll, drog då till porsön och såg utvecklingslaget spela mot notviken med Anna, Mathilda och John, vinst med 3-1 ;)

Skulle sen åka hem med Bengt, haha trodde jag, SARA KÖRDE, fyfan det var bara på med bältet och hoppas på det bästa! haha nä men hon var jätte duktig, kände mig nästan trygg ;)

   
sry för pricken, men jag tror ni mår bäst av att inte se mig där :)

NU ska jag ta och se tre underbart tråkiga dansfilmer om balett och modern dans, som jag sedan ska analysera........ vill någon hjälpa? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0