Onsdag

Idag har jag sovmorgon, pga att jag inte kan vara med på hälsan, så det är lika att jag stannar hemma :) underbart skönt! Men jag har drömt grymt konsigt inatt också, haha jag börjar bli störd....

ikväll ska vi iallfall med fotbollslaget och hälsa på våran fystränares nyfödda bebis, åååååh vad jag längtar :D ja och efter det ska alla på träningen, får se hur jag gör? har en fet kompleteringsuppgift i dansen eftersom att jag inte kan visa upp någon dans. Måste få den klar till nästa vecka, uuuuuuuuuusch vad trist! OCH nu har jag laddat hem avsnitt 18 i gossip, ska se det senare ikväll, mys!

Jaja nu ska jag pallra mig till bussen, haha måste typ gå en kvart innan den går för att ja ska hinna fram i tid :o


söta dommare :)
Så här söta var dommarna under sunnanå - gif matchen när dom disskuterade, kunde inte motstå frestelsen att ta ett kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0