foten åt helvete

Ja matchen slutade 1-1. Var ändå ganska bra, med tanke på att vi spelade rätt dåligt :p

mennnnnnnn less jag blev, fick min fot kapad i slutminuterna och nu har jag en väldigt rejäl stukning. Eller egentligen var det väl mitt fel, gled mot en tjej och så blev det klämt :o men nu har jag precis varit på strömbehandling (alltså fått elchockar i foten :O:O:O!!!!) och svullnaden gick ner somfan på en gång, fast det gör fortfarande lika ont, ska på behandling imorgon också, så jag är nog snart på benen igen :) för tillfället är jag "kryckan" haha

image16
Kul bild från matchen :) "situps och benböj"
image17
tjockiiiiiis fossingen, seriöst den var sjukt fet, dock mindre nu efter behandlingen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackare =( jag lider med dig, gumman.

2008-05-15 @ 23:54:09
URL: http://MLIyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0