Umeå

Ja nu är det endast två timmar tills jag åker, och jag är grymt nervös! Har dock ingen träning ikväll men ändåååå..

Jaja såhär ser programmet ut för er som är intresserade av att kontakta mig medans jag är där, så ni vet under vilka tider jag är kontaktbar :)

Agenda:

Dag

Aktivitet

Lunch

Aktivitet

Middag

Teori

Mån 30/6

Samling 9.30
Träning 10-12

Droskan

Tr 15-16.30

Uman

Andrée J

Tis 1/7

Tr 10-11.30

"

Tr 15-16.30

"

Spelare ur UIK

Ons 2/7

Tr 10-11.30

"

Tr 15-16.30

"

Sjukgymnast

Tors 3/7

Match 10-12

Droskan och Avslutning





två träningar om dagen kommer ju inte ALLS bli jobbigt, haha åh fatta sjukt sliten jag kommer vara när jag kommer hem, men det kommer bli väldigt kul och lärorikt. Vi blir tränade av Andrée Jeglertz, som är Umeå iks tränare och B-Å Lingesten, som tränar Umåes utvecklingslag :) Blev tränad av B-å förra året och det är väl inte precis det roligaste jag varit med om, hoppas han är mer pedagogisk denna gång :p

Jamen gott folk glöm inte att höra av er, jag har gratis sms så det är bara att skriva så svarar jag :) Tänk bara på att jag kommer sova relativt tidigt alla dagar, så ring INTE försent pusshej allihopa, jag kommer sakna er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0