Träningsläger

JA nu är jag hemma från träningslägret, OCH JAG KAN INTE GÅ! Haha jag har sån sjuk träningsverk i benen att jag inte kan böja på dom över huvutaget :s

Men det har iallfall varit väldigt härligt, skönt väder dessutom (förutom imorse dock...) haha jag måste berätta om när vi skulle till ica maxi. Vi gick typ några i laget, och så sölade Sandra och Sara så mycket så vi stannade och väntade på dom, och upptäckte då en brand i en rabatt mellan två vägar, haha vi sprang dit och jag visste inte vad jag skulle göra så jag slog på elden med mitt linne (som blev förstört :O) haha och sen sprang vi in på biltema och skulle hämta vatten, jag kom på där inne att jag hade ett par VÄLDIGT korta uppvikta shorts och bara bh på mig, jag vill inte ens veta vad killen i kassan tänkte om oss :p haha. Vi släckte typ iallfall elden och tjejerna fick sitt godis tillslut :)

och idag ska jag göra absolut ingenting, jag är helt slut i hela kroppen och har dessutom vattengympa 0815 imorgon :O ser nog mest troligt Svergie - Ukraina, men var lite sugen på utvecklingslagets match också, jaja vi får se, kommer mest troligt somna innan klockan slår nio :) haha

härligt stek i karlsvik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0