I can be brown..

SATAN vilken sjukt härlig dag det har varit idag, eller det fortfarande ääääär :D Imorse klev jag upp och tänkte sola men hann inte så mycket förrän jag kom på att jag skulla vara i stan halv ett och se min kusin ta studenten, fick rejsa till stan med hann i tid :D. Sedan dess har jag varit med Ribeka, vi chillade på stan en snabbis och sen for vi hem till mig och solade, nu kommer hon snart igen och vi ska fixa oss inför ikväll,. sen kommer även Calle och Orre som är våra eskorter till lövskär :D haha. Det blir då alltså typ klassfest + annat fint folk som ska röja i lövskär, jag är sjuuuuuukt taggad, men vi vet ju hur det brukar sluta då :O haha, nä men det blir säkert bra :) ska nog dra in till stan också en sväng så hör av er gott folk!

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0