puss puss

Det blev inget bad idag, haha oväntat :p. Nä men vi hade faktiskt inte tid :) Och jobbet var ovanligt tufft, vi skrapade färg från golv i typ två timmar, aja men det är rätt trevligt ändå. Fast imorgon ska jag jobba från 1000-2100 :O:O:O:O för jag måste tydligen jobba in veckan jag missade när jag var i Umeå, åååh LESS! Sjukt jobbigt ju, kommer inte hinna göra något den dagen ;s plus att jag kommer vara ensam hemma från imorgon till typ fredag eller längre :o FÖR läskigt :s jaja hoppas iallfall mestadels på sovsällskap :)

men NU ska jag ut i backen och köra sprintsteg och grodhopp, plus lite intervaller, hehe kul va.... jaja vi hörs, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0