oaktiv

ja som ni har mærkt har har inte skrivit har på længe, beror ju då på att jag befinner mig i umeå på fotbollslager, vilket ær vældigt trevligt och givande, dock har jag aldrig varit såhær sliten i hela mitt liv, men nu ær resan snart slut :) det återstår endast en match av detta læger och det ska bli SÅ skønt att komma hem, saknar vissa personer så mycket att jag blir tossig, haha næ men snart ær jag hemma :). Træningarna har væl inte precis varit mina favorit grejer, men det har ændå gått rætt bra och jag ær nøjd med min insats, tror dock inte att umeå ik kommer værva mig i år ;) haha

MEN vi ses imorgon allihopa, och gløm inte att besøka mig på hertsøip FREDAGKVÆLL 1600-2100 :) pusspusss saknar er!

(det ær typ danskt eller norskt alfabet, som ni kanske mærkt, ber om ursækt før det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0