Måndag

Tjaa!
Idag har det varit en väldigt hektisk dag, därav den sena uppdateringen, ber om ursäkt :)

Ja men iallafall så vaknade jag rätt tidigt på morgonen av någonting, minns inte vad, läste då alla nattens/morgonens sms, haha! niceeee. Sen steg och upp, käkade och körde sedan ett stenhårt fyspass med intervaller osv, fyyyyyyyyfan vad jobbigt, aja duschade sedan och skyndade mig till staden för att umgås och shoppa med den förtjusande Josefine Lämsä, haha vi hade mycket trevligt :) Jag köpte ett par skor och ett linnää :)

Köpte sedan med mig sushi som jag käkade på jobbet som började 4, hängde där med vickan och alla som vanligt, tervligt :). På middagen bjussade vickan på HÄMburger, och då kom Jossel och hängde med oss en kort stund igen :). Jobbet gick sen skitfort och efter det fort jag på en UNDERBAR massage :) så nu har jag typ inga knutar i min rygg, fast den är fortfarande inte bra, men aja :) ni får ha en skönt mysig natt allihopa, pusshej!



haha jag var tvungen, puss på eeeeeeeeer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0