Måndag

Tjaaa bloggen!
Orka att det ska vara så sjukt dåligt väder!!!!! Aja det har ändå varit en trevlig dag :)
Jag och Josse for på stan imorse, jag inhandlade en typ liten box med ögonskuggor och ett par örhängen :) for sedan på träning, rätt jobbig med tanke på helgens alla träningar men den gick rätt fort :) sen for jag hem och tog sedan josses moppe hem till henne där vi såg happy feet osv, haha söt film :)

OCH vet ni? Imorgon ska jag på leos lekland, haha satan vad kul det kommer bli, jag och mina kusiner :) funderar bara på vadfan man ska ha på sig? typ träningskläder, haha det lär ju bli lökigt av allt bus. Och sen är det träning igen på kvällen, på torsdag ska vi till piteå och träna med deras div 1 lag, tungt det kommer bli? aja kul och lärorikt säkert också :) hehe men nu ska jag sussa så jag orkar leka imorgon pussgodnatt!


Haha, snygg tjej, snygg outfit, snygg hand, snyggt kliv. Ja snygg bild helt enkelt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0