I need a hero!

Satan vilken härlig dag det har varit idag. Trots att jag har jobbat :o Fast det ända jag gjorde var att leka, laga mat, sola och sova, skönt :) Sedan har jag varit och kollat lite fotboll med Vickani :) men jag såg inte så länge, for sen till Carina och fick mitt hår slingat och nice till pdol :)

Och imorgon blir det röja stan med Rebbanbabe, var så himla länge sen man såg henne :o aja, ska iallafall köpa klämmor och en väska vad jag har planerat, ett par brillor kanske också? ja vi får se, ha en mysig kväll allihopa och Josse krya förfan på dig!


Kommentarer
Postat av: hannnad

vore kul om du hörde av dig någon dag

2008-07-24 @ 00:04:25
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0