hej bloggen

Tänkte skriva lite om min dag, som har varit väldigt hektig och jobbig :o
Blev väckt på morgonen och fick tydligen inte somna om, klev upp, åt mat och for sedan på stan med Beccy, HAHA åh pinsam jag är!!! orkar inte skriva.. jaja och sen mötte vi josse och gick med henne ett tag, innan jag fick panik stressa hem och sen fara på samling. har varit nervös hela dagen och var även det hela matchen, fyyyfan säger jag bara, tur att vi fick med oss tre poäng! en jävligt skön seger, och jag är förhoppningsvis inte lika stressad och hetsig nästa match, så man kan spela ordentligt. haha :)

Sitter nu här hos josse och vi håller på att se film, järnets änglar :D, ska även sova här inatt, myspys :)  jaja$jaja, hör av er gott folk! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0