HEJ ALLA!

Nu är jag äntligen hemma från det hemskste träningslägret jag någonsin varit med om. Haha fyfan jag är heeelt slut i hela kroppen, och fått vara med om alla möljiga sorters smärtor. Men som vanligt har man sjukt kul med liratjejerna :) haha roliga grejer som yoga i bastun, moderndansuppvisning, sånglek, ljumskmassage, snuskprat osvosv har inträffat. Nu kommer vi vara sjukt vältränade och jävligt taggade inför att vinna serien!

Ja som jag nämnde tidigare är jag helt slut, har just sovit i två timmar så att jag ska orka vara vaken liite längre ikväll :), jag väntar nämligen besööööööööök :) hihi. Imorgon är det träning somvanligt igen, haha ofta jag kommer orka? jaja, hoppas att ni alla har haft en väldigt trevlig helg! :) puss.

 
som alltid, för mer bilder kolla pix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0