Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Fan vad kass jag är på att uppdatera, I'm really sorry babes!

aja, kan berätta i stora drag om dom tre senaste dagarna :) Torsdag kväll for jag förbi och kollade in mitt jobb och umgicks med vickan, for sen till coop med Petter och Herman :) efter deeeet mötte jag upp Emil och Lucas i stan och vi gick hem till Truls där det var typ fest (på en torsdag!?), fast jag kände nobody, utom Julia, haha :) och jag är fortfarande lite nedstämd pga ett smeknamn som jag fick.. okej seriöst VEM tycker att jag är lik mat-Tina!!?!?!?!? Ja och lite senare for jag och Emil hem till mig och sooooooooov, mysigt :)

Fredag for jag och Vickan på stan, köpte ett par skor :) sen chillade vi på stan tills vi började jobba och drog då till hertsöip och hängde i fem timmar, ja eller alla hängde utom jag, jag jobbade! Haha fast vi behöver typ inte, men tiden går fortare om man har något att göra :p och efter arbetet mötte jag upp Rebecca, vi for och hyrde film, Hostel fy i helvete vad äcklig jävla satans film :o

Lördag, igår alltså for vi med laget till skellefteå för att se Sverige-USA matchen, Svergie förlorade tyvärr med 1-0, men dom var inte speciellt bra? jaja, sen kom jag hem typ vid halv 11, gick då ut på en långprommis med Jullan eftersom att jag inte fick gå hem från porsöip för min tränare :o haha han är så söt :) ja och sen gick vi hem till Jullan och stekte oss plättar med hemmagjord sylt ÅH vad gott det var.. ;) vi hade mycket att ta igen också, trevliga samtalsämnen med andra ord :)

jaja och idag ska jag inte alls göra något speciellt, eller ska typ ut och springa och fara förbi Emil en sväng, nice :) hehe pusshej!

(jag ber om ursäkt för bristen på bilder, men jag orkar inte släpa med min kamera överallt, MEN en ny mobil är på snar ingång :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0