Tisdag

Usch vad hemskt det var hos farfar igår, tycker så himla synd om honom :( Men han har iallafall tänkt lägga ner bilkörningen nu, och sa att jag ska få hans bil när jag tar körkort, plus att han ska betala försäkringarna osv, kan det bli bättre??? Nä men gud vad söt han är! <3

Nu håller jag på att spy av illamåeende för att jag köpte pepparkaksdeg? ja det var iallafall inte så gott och jag mår inte bra :O Kom också just på att jag missar hela första halvtimmen av Titanic för att vi har träning, man kan nog inte bli mer less just nu alltså :OOOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Anna

haha va härligt me egen bil :D jag skulle få min mormors... MEN, du kan inte räkna ut va som hände me den.. SVAR; den stod så länge på hennes gård att det har växt upp brännnässlor genom golvet och upp genom förar sättet. låter kanske kul men haha

2008-12-16 @ 23:12:07
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Malino

HAHAHA, det lät väldigt tokigt, vilken otur :O

2008-12-17 @ 18:02:37
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0