Söndag

Åååååh vad trött jag är, har jobbat hela dagen från 1200-1800, var hos Oskar igår och såg lite film, mysigt :) åkte hem med Tommie och Pettan som var  gulliga och kom till sunderbyn för min skull, vi käkade på max en sväng men jag hade så ont i magen att jag knappt kunde sitta rakt, misstänker att det var pizzan jag åt till middag :o och störd som min pappa är åt vi hamburgare idag till middag, kommer nog må dåligt ikväll också:O fast nu har han lovat att det blir inge mer äckelmat på väldigt länge :)

ikväll ska jag göra abslout ingenting, eller ska kolla heart berak hotell med mamma, tveksamt om jag orkar hålla mig vaken hela, men vi får se :) pusshej!



go kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0